Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat Datang,

Terima kasih kerana sudi melawat laman web kami. Kami adalah syarikat bumiputra sepenuhnya. Antara perkhidmatan kami adalah :

a) menjual kerusi urut berbayar

b) membaiki kerusi urut berbayar

Kami juga sedia membantu anda dalam segala masalah berkaitan kerusi vending. Mana kami boleh tolong, insyaALLAH kami akan cuba membantu anda.

Hubungi kami;
Mohd Taufik 013-2088532
FB: www.facebook.com/hatafitness
Laman Web:www.hatavending.com @ www.hatafitness.com
Email: taufik0310@hotmail.com

Wednesday 17 January 2018

hospital pekan



Pekan terletak kira kira 44 km dari Bandar Kuantan.  Perjalanan mengambil masa lebih kurang 30 minit.  Keluasan daerah Pekan ialah 380,500.00  hektar. Daerah Pekan merangkumi 11 mukim iaitu  Mukim Pekan, Mukim Kuala Pahang, Mukim Pahang Tua, Mukim Pulau Rusa, Mukim Langgar, Mukim Ganchong, Mukim Temai, Mukim Pulau Manis, Mukim Lepar, Mukim Penyor dan Mukim Bebar.  Daerah Pekan merupakan daerah ke empat terbesar yang terletak di bahagian Timur Negeri Pahang.






















Di hospital pekan HATA ventures telah bertapak sejak 2016 lagi. kerusi in telah berkhidmat lebih tiga tahun dan sehingga kini ia masih beroperasi.



cantik kan salah satu tarikan di hospital pekan. jika anda berkunjung di hospital pekan jangan lupa menggunakan khidmat kerusi kami..kerusi urut HATA diyakini bersih dan selamat.. kerusi in seentiasa di servis mengikut jadual yang di tetapkan..BERMINAT UNTUK MEMULAKAN PERNIAGAAN KERUSI URUT (CALL 013 208 8532



No comments:

Post a Comment