Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Selamat Datang,

Terima kasih kerana sudi melawat laman web kami. Kami adalah syarikat bumiputra sepenuhnya. Antara perkhidmatan kami adalah :

a) menjual kerusi urut berbayar

b) membaiki kerusi urut berbayar

Kami juga sedia membantu anda dalam segala masalah berkaitan kerusi vending. Mana kami boleh tolong, insyaALLAH kami akan cuba membantu anda.

Hubungi kami;
Mohd Taufik 013-2088532
FB: www.facebook.com/hatafitness
Laman Web:www.hatavending.com @ www.hatafitness.com
Email: taufik0310@hotmail.com

Sunday 3 April 2016

repair kerusi urut berbayar ( vending massage chair)

HATA VENTURES PLT merupakan syarikat pakar dalam bidang pembaikan kerusi urut berbayar @ kerusi urut layan diri ( vending massage chair ). Sepanjang 5 tahun dalam bidan ini , bermacam-macam masalah berkaitan kerusi dapat kami selesaikan Alhamdulillah.. apa yang menyedihkan kebanyakkannya semua mangsa penipuan. dijanjikan pulanggan beribu2 sebulan , mudah dijaga , jaminan bertahun-tahun ,lokasi menarik dan bermacam-macam lagi..
Bagi mereka yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan vending ini , anda semua perlu berhati2 dalam pemilihan lokasi kerana perkara ini paling penting , jika tersilap langkah mungkin anda perlukan masa lebih lama untuk mendapatkan keuntungan. sewaan lokasi paling penting. pastikan kawasan ini tidak terlalu tersorok agar dapat mencegah dari berlaku kecurian.. kebiasaannya premis dobi paling banyak berlaku kes pecah. walaupun premis dilengkapi CCTV ini tidak menjamin kerusi anda tidak menjadi mangsa. Untuk makluman mereka yang berminat dlm perniaggan ini, lagi sekali saya tekankan lokasi paling penting, jangan mudah terpedaya dgn janji manis mereka yang tidak bertanggungjawab..mungkin selepas ini saya akan listkan senarai syarikat penipu bagi mengelakkan anda semua ditipu..

HATA VENTURES PLT PAKAR MEMBAIKI KERUSI URUT BERBAYAR
013 - 208 8532 / 012 - 483 3124







JOM KITA BAIKI KERUSI SENDIRI,,

No comments:

Post a Comment